divendres, 4 d’octubre del 2013

Benvinguts al curs 2013 - 2014

Aquest diumenge dia 6 d'Octubre a les 11 del matí us convidem a tots i totes a l'acte de l'Inici de curs al Castell de Lladurs. No hi falteu ja que es duran a terme els passos de branca, es presentarà el nou equip d'agrupament i les diferents branques amb els seus caps corresponents.

Fins diumenge!!!



AEiG Pare Claret
................................................................



Cal que deixi la meva casa
i prengui el bastó
cal que amb una esperança
trenqui la tristor,
faré una cabana
de pedra i de fang
on la terra em doni
el meu guany.

Clavaré les meves arrels
creixent de cara al cel
donaré fruit abundós,
i l'hivern em despullarà
de neu em cobrirà
neu que fondrà poc a poc

Després de la lluita intensa
vindrà el repòs,
deixaré la terra abonada,
pel meu esforç.
Els fills que em segueixin,
potser marxaran
però vagin on vagin, constants.

Clavaran les seves arrels
creixent de cara al cel
donaran fruit abundós,
i l'hivern els despullaré
de neu els cobriré
neu que fondré poc a poc


Arrels, Els Esquirols

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada