divendres, 1 de novembre del 2013

Primera excursió dels Llops i les Daines

Aquest dissabte passat els llops i les daines vam fer la primera excursió del curs. Vam marxar molt dora del cau perquè teníem un dia molt llarg per endavant. Amb les motxilles a l’esquena vam començar a caminar direcció al Pi de Sant Just. Un cop al Pi, i amb la panxa una mica buida, vam esmorzar. Esmorzats i amb la panxa plena, ens vam tornar a carregar la motxilla per continuar la nostra aventura cap a l’església de Sant Martí Joval. Xino-xano vam anar fent camí fins que una estona abans de l’hora de dinar ens vam plantar a l’església. Un cop arribats a lloc, tocava fer l’entrega de foulards als nous llops i daines. Però no us penséssiu que els ho vàrem posar fàcil!!! Van haver de superar unes súper proves per aconseguir-lo, però ho van fer amb l’ajuda de tots els seus companys. Fet això i ja tots amb el foulard ven lligat al coll ens tornava a roncar la panxa, així que el dinar ens esperava. Espaguetis, macarrons, entrepans de pernil, llonganissa o formatge van tornar a deixar les panxes dels llops i les daines ven plenes i apunt per tornar cap a Solsona. Dit i fet! Les motxilles al darrere, la camisa ven cordada i les piles ben carregades vam fer camí cap a Solsona. Camina que caminaràs, a mitja tarda vam arribar al cau on ens esperaven els pares i les mares. Tots ven cansats però amb una bona rialla vam marxar cap a casa per poder descansar bé per al pròxim cau!

Us deixem amb unes fotos de l’excursió i fins aquesta setmana!!!