diumenge, 10 de novembre del 2013

Primera excursió dels ràngers i noies guia

Aquest cap de setmana els Ràngers/Noies Guia hem posat rumb cap a Canalda. Ens esperaven moltes hores per davant... però amb un somriure als llaaaaaaavis, que és bo per començar, vam empendre el camí. Vam avançar amb pas valent fins a les Fonts de Lladurs, on vam fer una parada reglementària per esmorzar i fer les primeres "redades" del dia! [Podeu valorar a la imatge l'estima que ens tenen als caps, proporcional al volum de llaminadures que ens han portat!]. A partir d'aquí, cantimplores plenes i amunt que fa pujada! Un cop al Cap del Pla, vam fer la eterna recta, on ens vam desviar per introduir-nos a les profunditats de la zona on vam descobrir els bonics colors de la Tardor. Vam dinar, amb una segona redada inclosa, i vam fer una estona de descoberta de l'entorn. Motxilles a l'esquena de nou, i pujem fins a la carena on trobem el sol començant a baixar davant un paisatge que no tenia preu. A les sis de la tarda arribàvem al poble de Canalda. Com que de seguida se'ns va fer de nit, vam plantar les fantàstiques i meravelloses tendes noves a les fosques, perquè fos més emocionant, i ens vam acabar d'instal·lar, berenar i garlar durant una estona.El vent fred empenyia a recollir-nos dins les tendes així que aviat vam posar-nos a fer el sopar per patrulles i amb la panxa plena el vam fer baixar amb un bon joc de nit. Mirant les estrelles vam llegir un conte i... Bona nit bons germans.
Com que avui els nostres ràngers ja s'havien recuperat del cansament, s'han llevat ben d'hora ben d'hora ben d'hora, però no pas per aixecar el país! Ells han optat per jugar a futbol a les 7 del matí. Al final s'han adonat que amb els ulls plens de llaganyes era inviable i han tornat molt amablement a les tendes, a esperar que els caps els despertéssim, tal com havíem quedat prèviament. Després de fer unes quantes mandres, hem fet un cop de cap i ens hem posat a fer una bona gimnàstica matinera que hem acompanyat amb un romàntic Bon Dia. A partir d'aquí, esmorzar, recollir, quatre jocs, i ... cap a casa! Bé, finalment, els Caps volem felicitar aquests jovencells per l'alta assistència i el comportament demostrat, i us engresquem a continuar caminant endavant amb aquesta energia i motivació!!